aneb s Traxxasem je člověk živ

Jak to všechno začalo

02.05.2009 23:17

Je to už delší dobu, co si kluci v práci pořídili autíčka. Ani už nevím, kdo byl prvním, ale mám pocit, že to byl Zbyněk. Zkrátka jednoho dne donesl do práce Himoto Stadium Truck, moc hezkou věcičku s náhonem na všechna kola. A další z toho byli tak moc hotoví, že během možná 14 dnů si tu samou věc koupili Zima-san, Pája i Korda.

No to je ale hezké. A co jako já??

Jak šel čas, Pájův i Zima-sanův vozový park se rozrostl i o vlastnoručně složené silniční autíčko, v případě Zimy-sana šlo o Toyotu Supru, v případě Páji o Lexus SC (v obou případech od Tamiye na podvozku TA-05).

Trvalo to ještě pár týdnů, kdy jsem se rozhoupal i já. Koupil jsem od Zimouše jeho Himoto!!!

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.