aneb s Traxxasem je člověk živ

Definitivní konec

06.06.2009 11:38

Tak jsme se dneska vydali (jakože celá rodinka a Veruš s Daníkem) na oslavu známého. Vše se odehrávalo na "výjezdním" místečku pražské VŠE na Točné. Což o to, místo je to pěkné, jen co je pravda. Široko daleko ani živáčka, areál poměrně slušně vybaven.

Já si s sebou vzal Himoto, abych všem ukázal, jak to jezdí. Bylo po dešti, takže poměrně mokrá tráva. I tak jsem tomu ale dával slušně do těla a autíčko jezdilo perfektně. Vyjezdil jsem obě své baterky a parádně si to užil. Na autíčku to bylo znát, bylo pěkně zprasené z té mokré trávy.

Dal jsem nabíjet baterky a těšil se na druhé kolo. Naštěstí mám docela slušnou nabíječku (Nabíječ Raytronic C8), takže to šlo vše rychle.

Zandal jsem baterky do auta, pustil vysílač, pustil auto a... zažil jsem takové malé déja vu. Auto se prudce, neovladatelně rozjelo, až narazilo do malé zídky. Zpětný chod - nic. Jízda vpřed - teď už taky nic. Sundám kastli a - regulátor se žhaví, začíná smrdět... No paráda, zase je to v hajzlu:-( Tak nevím, není to Himoto od Zimy-sana prokleté???

A vyplatí se mi vůbec znovu investovat do elektroniky? Je to regulátorem? Není to třeba špatnou RC sadou? Nebo tím Tamiyáckým motorem? Každopádně vím, že se mi další peníze do Himota dávat, aspoň nějaký čas, nechtějí.

Btw. krátká zmínka o havárii je i na našem rodinném blogu - na Zeleném ptákovi.

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.