aneb s Traxxasem je člověk živ

Nové servo a nový regulátor

24.05.2009 00:00

Jakožto začínající modelář jsem využil služby zkušenějších a požádal jsem Páju, aby mi objednal nový regulátor (který mi o víkendu shořel) a nové servo (které už od Zimy-sana bylo v bídném stavu, což se projevovalo mj. i zvukově). Instalace zabrala jen pár minut, je to vše jednoduché.

Jen se mi tedy nějak nepodařilo provést na regulátoru setup, tak jak bylo popsáno v manuálu. Vždycky mi to nakonec hodilo chybovou hlášku (rozuměj signál pomocí LEDky). Nu což. Vyzkoušíme, zda to jezdí. A, světe div se, jo!! Jezdí to!

Sice jak jsem zjistil, ani Pája nevybral nejlíp - regulátor nemá brzdu, má je chod vpřed a vzad. Na druhou stranu - brzda zařazením zpátečky je aspoň opravdu účinná:-)

Zato servo je fakt super (aspoň subjektivní pocit) - ve srovnání s tím předchozím je rychlé a dostatečně silné. Dobrá volba.

Nový regulátor Hitex EZX-R

 

Nové servo od Hitecu

 
Zpět

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.